Saturday 29 June 2019

Le Coeur Ses Raisons

Untuk kebanyakkan perkara dalam hidup, I am a simple man. Mungkin aku sedikit cerewet tapi most of the time, I am simple.

Aku tak minta bulan dan bintang dalam hidup. Aku tak pernah minta pelangi dan taman bunga.

Aku cuma mahu... bahagia.

This is where things become complicated sebab dalam kebahagiaan ada ujian. Ujian yang mungkin kita akan lulus atau gagal.

Dan untuk kesekian kalinya, aku gagal mengharungi ujian kebahagiaan ini.

Setiap kali aku teringat akan kegagalan ini aku teringat muka seorang perempuan yang suka menyanyikan nursery rhymes secara random. She used to be my source of hope, my joy, the light in my life that is shrouded with darkness, my everything.

I can still remember the way she smiles when she sees me and I know that she still loves me.

But we were tested, it was one hell of a test dan dalam ujian ini... I chose to let go.

If only she knows how heavy this heart is, if only she knows how hard things are for me and...

If only she knows how sorry I am.

You are free now sayang, maybe one day you will understand.




No comments: